zaterdag 6 juni 2015

Et alors on y va

Dit wordt het dus, 15 kg zwaarder en klaar om te vertrekken.
Vanavond 19u richting Parijs en daarna nachttrein naar Foix.
Geschatte aankomst 06u zondagochtend.
Bovenop de rugzak een Nepalees gebedsvlaggetje dat me er zal aan herinneren dat ik deze tocht ook verbindt aan een engagement voor Nepal.
Hierbij nog even de email die ik aan familie en vrienden verstuurde:

Beste familie en vrienden,

Ik wil deze tocht verbinden aan een engagement t.a.v. de nefaste situatie in Nepal.
De zoon van een goede kennis (Bert Demarest) is nl. heel dicht verbonden aan een aantal initiatieven voor wederopbouw, waar hij al jaren vrijwilligerswerk verricht in enerzijds een weeshuis voor 140 kinderen in Kathmandu en Sankhu en anderzijds diverse boerderij- en schoolprojecten in het Oosten van Nepal.
Ook u kunt hiertoe bijdragen.
Elke eurocent komt voor 100% terecht bij De Vuurvlieg, een groep familie en vrienden die reeds meer dan 10 jaar diverse projecten steunt in Nepal.
Aangezien het hier een privé-initiatief betreft, kunnen er evenwel geen fiscale attesten afgeleverd worden.
Ik verzamel alle giften om ze na mijn tocht te overhandigen aan Bert Demarest die in augustus weerom vertrekt richting Nepal.
U kunt storten op:
IBAN: BE27 4767 0383 0173
BIC: KREDBEBB
Op naam: Van Moorhem Johan, Langestraat 84 – 8000 Brugge
Met vermelding: steun VUURVLIEG
Mijn dank voor uw steun !
Veel leesgenot, ik hoop dat u door mijn blog ook een stukje meestapt !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten